Sabtu, 21 September 2013

DOWNTOWN BANDAR PUTRA PERMAI


Downtown di Prima Tropika, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan seperti HIDUP SEGAN MATI PUN TAK MAU.  Aku baru pertama kali menjejak kaki ke sini setelah kira-kira setahun kot ia bukak. Boleh dikira dengan jari gerai-gerai yang berniaga. Pengunjung pun aku rase macam aku anak beranak je yang ade

Ape sebab jadik macam ni. Kurang promosi ke atau tempat yang tak strategik atau orang ramai lebih suka kluar dari kawasan ini untuk bersiar-siar atau shopping.

Kalau kurang promosi aku rase dah terpampang board iklan. Mungkin penduduk kawasan sekitar lebih suka ke IOI PUCHONG atau ke ALAMANDA.

 Hebat Gerbangnya yang menyambut pengunjung.. tapi malangnya kehebatannye  tak mampu menarik minat.

 Beberapa peniaga yang setia bersengkang mata dan menunggu pengunjung. Aku tak pasti sampai pukul brape ia bukak. Tapi masa aku sampai jam lebih kurang 9.30 malam ade yang masih baru menyusun barang untuk mula perniagaan.


 Macam-macam dijual disini antara yang aku sempat meround; gerai kasut/sandal, tudung, blouse dan baju wanita,  jersi, mainan, tikar budak-budak yang lembut tu, urut kaki pun ade.



Yang kat depan tu hubby n anak-anak aku...kami aje la yang bersiar-siar kat situ. Mungkin PRIMA TROPIKA DOWNTOWN ni perlu lebih promosi.
aku pun dengan tak langsung tolong-tolong bantu mempromosikan tempat ini. 

SILALAH BERKUNJUNG KE PRIMA TROPIKA DOWNTOWN, BANDAR PUTRA PERMAI, SERI KEMBANGAN SELANGOR. Belakang pasaraya giant seri kembangan.

Tiada ulasan: