Khamis, 29 Ogos 2013

S26 PE GOLD --> S26 PROGRESS GOLD



Terima kasih Wyeth sebab bagi hadiah bday utk baby zaafirah .. Zaafirah dh masuk satu tahun.  Baru mencuba susu formula....1st aku cuba dutch lady 0-12..ok je tapi berat cam xbanyak bertambah ...100 gm je sebulan......... Survey-survey jugak dalam internet susu yang terbaik untuk budak yang kurang berat badan.  Zaafirah ni badan dia kecik sangat. Berat baru 6.6 kg masa check setahun. Makan dia xde masalah... Memang suka makan... Tu nak try susu yang boleh naikkan berat badan ni..

Dari cite-cite yang aku dengar S26 ni ok gak untuk naikkan berat baby. So cuba la kan ...berusaha untuk kebaikan anak.  Aku try S26 PE Gold ...tapi cam kurang Ngam ngan selera baby zaafirah.

Kebetulan dapat hadiah dari Wyeth ni, S26 Progress Gold, aku cuba bagi...mau lak dia.  Ok pas ni aku beli yang S26 Progress Gold je la.  Murah sikit je dari S26 PE Gold.

Berat badan terkini aku tak timbang lagi..last timbang 4.7.2013 (1st Birthday) berat baby 6.63 kg je...so tunggu check bulan september nanti.....

Tapi kalau aku tengok badan dia cam dah bulat sikit..hehehe ke mata ibu dia je nampak bulat...





Tiada ulasan: